пʼятниця, 1 листопада 2013 р.

Рефлексія модулів 9,10




Навчання, на жаль, майже завершується. Працюючи з матеріалами 9 модуля, я зробила висновки щодо того, як учні можуть самі себе спрямовувати в навчанні, та про місце в диференційованому навчанні. Перехід до прцесу навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації як з боку учнів, так і з боку вчителів. У диференційованому нгавчанні я визначила чотири напрямки: зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та учнів з особливими потребами, я відзначила важливий факт, що можна простими й цікавими формами залучити до праці особливих (невстигаючих) учнів. Як працювати з обдарованими учнями, методик чимало, а для особливих дітей - недостатньо. Щодо фасилітації навчання за допомогою ІКТ, то можна сказати багато. В умовах інформатизації суспільства спектр методів та інструментів для вчителя дуже широкий. Ефективність навчання залежить від правильно поставлених питань та від поведінки вчителя під час проведення проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар