Навчання, на жаль, майже завершується. Працюючи з матеріалами 9 модуля, я зробила висновки щодо того, як учні можуть самі себе спрямовувати в навчанні, та про місце в диференційованому навчанні. Перехід до прцесу навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації як з боку учнів, так і з боку вчителів. У диференційованому нгавчанні я визначила чотири напрямки: зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та учнів з особливими потребами, я відзначила важливий факт, що можна простими й цікавими формами залучити до праці особливих (невстигаючих) учнів. Як працювати з обдарованими учнями, методик чимало, а для особливих дітей - недостатньо. Щодо фасилітації навчання за допомогою ІКТ, то можна сказати багато. В умовах інформатизації суспільства спектр методів та інструментів для вчителя дуже широкий. Ефективність навчання залежить від правильно поставлених питань та від поведінки вчителя під час проведення проекту.
пʼятниця, 1 листопада 2013 р.
Рефлексія модулів 9,10
Навчання, на жаль, майже завершується. Працюючи з матеріалами 9 модуля, я зробила висновки щодо того, як учні можуть самі себе спрямовувати в навчанні, та про місце в диференційованому навчанні. Перехід до прцесу навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації як з боку учнів, так і з боку вчителів. У диференційованому нгавчанні я визначила чотири напрямки: зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та учнів з особливими потребами, я відзначила важливий факт, що можна простими й цікавими формами залучити до праці особливих (невстигаючих) учнів. Як працювати з обдарованими учнями, методик чимало, а для особливих дітей - недостатньо. Щодо фасилітації навчання за допомогою ІКТ, то можна сказати багато. В умовах інформатизації суспільства спектр методів та інструментів для вчителя дуже широкий. Ефективність навчання залежить від правильно поставлених питань та від поведінки вчителя під час проведення проекту.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар